AVVIKANDE ÖPPETTIDER

28/3, Skärtorsdagen - 07.00-14.00
29/3, Långfredagen - Stängt
1/4, Annandag påsk - Stängt

30/4, Valborgsmässoafton - 07.00-14.00
1/5, Första maj - Stängt

8/5, dag före röd dag - 07.00-14.00
9/5, Kristi himmelsfärds dag - Stängt

5/6, dag före röd dag - 07.00-14.00
6/6, Nationaldagen - Stängt

20/6, dag före röd dag - 07.00-14.00
21/6, Midsommarafton - Stängt



Vanliga frågor

Här hittar du svaren på några vanliga frågor. Hittar du inte vad du söker är du välkommen att ställa en fråga direkt till oss via vårt Frågeformulär »

 

ALLMÄNT


När har ni öppet?
Telefon: Mån-Fre 06:30-16:00 Lunchstängt 12:00-12:30
Lager:
Mån-Tors: 06:30-16:00 Lunchstängt 12:00-12:30
Fre: 06:30-12:00

Var hittar jag information om era produkter?
Under Produkter » finns alla våra lagerförda produkter.

 

PRISER


Hur ser jag mina priser?
Behöver du din prislista kan du höra av dig till oss info@bjarnums.se

 

KÖP & ÅTERFÖRSÄLJARE


Vart kan jag som privatperson handla era produkter?
Vi säljer enbart till återförsäljare. Behöver du hjälp att hitta en återförsäljare av en specifik produkt? Använd Förfrågan» för att skicka iväg en förfrågan eller kontakta oss » så hjälper vi dig att hitta en återförsäljare.

Våra återförsäljare finns över hela Sverige. Vi finns också hos återförsäljare i Danmark och Norge.

Har ni någon fysisk butik/lagershop?
Vi har ingen fysisk butik men levererar till återförsäljare över hela landet.

Hur blir jag återförsäljare?
Kontakta oss så hjälper vi dig att bli upplagd som kund hos oss, kontaktuppgifter finns under Kontakta oss »

 

ORDER & LEVERANS


Finns det möjlighet att hämta min order hos er?
Det går bra, säg till vid ordertillfället så kommer vi överens om en tid för hämtning

Vad har ni för leveranstider?
Normalt har vi 5 arbetsdagars leveranstid. Beställningsvaror har en längre leveranstid. Kontakta oss för mer specifik information.

 

GARANTI & REKLAMATIONER


Vad gäller vid reklamationer och garantiärenden?
Du hittar information om garanti och reklamationer här »

Hur reklamerar jag en vara som är trasig?
Skicka en beskrivning av felet och ordernummer, tillsammans med en bild eller video på ev synlig skada, till info@bjarnums.se alternativt hör av dig till oss per telefon 0451 - 200 75 så hjälper vi dig med ditt ärende.
Se fullständiga villkor under Villkor leverans & försäljning »

Eventuella transportskador ska anmälas till transportören.


Hittade du inte svaret på dina fråga här? Ställ en fråga direkt till oss via vårt Frågeformulär »